sestdiena, 2010. gada 16. oktobris

Pirmais sniegs!

Mums aiz loga beidzot pirmais sniegs, žēl tikai, ka līdz zemei nonācis, tas uzreiz izkūst. Emi lieli brīnumi, jo sniegu redz pirmo reizi (pagājušo gadu es neskaitu, jo tad viņa bija tik maziņa, ka neko īsti nesaprata), stāvēja pie loga šodien un brīnījās, bija lielais: "Ooooooo!!!!" Tik forši skatīties, ka var būt tik lieli prieki par it kā mums tik pierastu parādību.
Kamēr Emi priecājās par smukajām, lielajām sniegpārslām, man to vien gribas, kā ietīties siltā pledā, paņemt karstu tējas krūzi un palasīt kādu no blogiem, kuru sekošanai esmu pēdējā laikā pievērsusies.
Laikam mana iedzimtā sievišķā ziņkārība pie vainas, bet man pēdējā laikā ĻOTI iepaticies lasīt citu sieviešu blogus, kur viņas raksta par savu un ģimenes dzīvi, apraksta, ko darījuši ar bērniem, kā mazos ģērbj utt. Nu TIK interesanti. Vismaz man! :)
Tā nu nolēmu padalīties ar savu ikdienas interneta literatūru:
Mans favorīt-blogs:
http://dearlillieblog.blogspot.com/
Vēl lasu:

Kā arī vienu latviešu mammas blogu:
Un vēl dažus blogus, kuriem uzduros reizēm apskatu :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru