otrdiena, 2010. gada 26. oktobris

Lienam iekšā maisos

Drīz, pavisam drīz arī pie mums būs ziema un tad mazajiem, kas vēl guļ/sēž ratiņos, būs nepieciešami ratu guļammaisi.
Arī man šogad jautājums par to, kādu guļammaisu labāk izvēlēties ir aktuāls, jo Emi šoziem vairs negulēs ratu kulbiņā, kur bija silts.
Lielākā daļa ratu firmu piedāvā iegādāties speciāli saviem ratiem radītus un pielāgotus ratu maisus vai vismaz siltās ziemai un vēsākam/vējainākam laikam paredzētos kāju pārsegus. Tomēr ne visiem ratiem ir šādi maisi vai arī kaut kādu iemeslu dēļ nav piemēroti mūsu mazajiem. Ko darīt šādā gadījumā? Meklēt citas firmas maisu.
Tieši to es šajā rudenī arī darīju. Un teikšu jums godīgi nemaz tik liela izvēle nav pieejama.
Šo firmu guļammaisi man pašai patika vislabāk, veidojot šo maisu topu vadījos pēc tā, vai maisi ir pietiekami silti, pietiekami lieli un ar interesantu dizainu.
Lūk mani favorīti:

Iespējams, ka ir vēl kāda firma, kas ražo labus, kvalitatīvus un stilīgus ratu maisus, bet šie pašlaik ir mani favorīti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru