ceturtdiena, 2010. gada 10. jūnijs

Varavīksnes bērni

Mani vienmēr ir fascinējuši tie vecāki, kuri savus mazos jau no pirmajām viņu dzīves dienām nebaidās ietērp krāsās. Vienmēr paticis skatīties un bērniņiem, kuru apģērbā redzamas spilgtas un galvenais daudz krāsas. Kā piemēram, Gwen Stefani, kas ne tikai nebaidās ar savu apģērbu provocēt apkārtējos, bet arī saviem dēliem ir piešķīrusi individualitāti ar apģērba palīdzību.
Tādēļ arī tad, kad man beidzot pienāca tas brīdis, kad jāiet mazuļu drēbīšu medībās bija svarīgi, lai būtu iespēja iegādāties kaut ko interesantu un krāsainu. Diemžēl Latvijā daudzos veikalos redzams, ka apģērbu ražotāji vēl joprojām pieturās pie formulas: puisītim - zilā krāsa, meitenītei - rozā. Nu nepatīk man tās klišejas.
Tā nu pēdējā gada laikā esmu apstaigājusi daudzus veikalus ĪSTO drēbīšu meklējumos. Kādi ir mani secinājumi? Laikam no Latvijā pieejamā klāsta, visvairāk mani simpatizē veikala "Lindex" bērnu nodaļa, kurā iespējams atrast drēbītes ar interesantiem zīmējumiem un uzrakstiem, kā arī krāsu ziņā apģērbs ir ļoti pievilcīgs, patīk arī "Mothercare" apģērbi, īpaši kleitiņas mazajām meitenītēm. Reizēm šo to interesantu var atrast arī "Cubus" veikalā, bet jāatzīst, ka retu reizi.
Lielākoties tomēr drēbītes Emi ir no Vācijas un UK, jo tur tomēr ne tikai kvalitāte un izvēle ir lielāka, bet arī cenas ir daudz pievilcīgākas.
Visvairāk gan mani saista Skandināvijas dizaineru bērnu apģērbi. Diemžēl, pagaidām nav bijusi iespējas kaut ko iegādāties no viņu piedāvājuma, bet tuvākajos plānos tas noteikti ietilpst. Patīk viņu vienkāršība, bet tajā pašā radošā un oriģinālā pieeja dizainējot kaut vai tos pašus tik ikdienišķos body.
Tātad mans šīs dienas ieteikums Tev: Nebaidies sava bērna garderobē ieviest dažādu krāsu, auduma, tekstūru, stilu apģērbus, jo tikai mazam bērniņam labi izskatās vienlaikus mugurā savilktas visas varavīksnes krāsas, pumpiņas, rūtiņas, puķītes un vēl, un vēl, un vēl.. Un kad tad, ja ne vasarā mēs varam savus mazos padarīt par varavīksnes bērniem?!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru