svētdiena, 2010. gada 13. jūnijs

Mazie panki, rokeri un emo.

Kā jau iepriekš minēju, nevarētu teikt, ka ļoti fanoju par rozā-zils šablonu. Esmu daudz un bez jebkādiem panākumiem centusies Latvijas apģērbu veikalos atrast drēbītes mazajiem, ko varētu ierindot alternatīvā kategorijā. Diemžēl, laikam Latvijā nav šāda veida drēbītes mazajiem pieprasītas, tādēļ neviens vēl nav sācis tādas ievest.
Tā nu es vienu vakar ņemos pārmeklēt internetu, bija interesanti, ko pasaulē labu piedāvā.
Un kā jau vienmēr sapratu, ka mēs esam apdalīti, jo Amerikā ir tik daudz bērnu apģērbu dizaineri, kas specializējušies tieši šāda stila apģērbu ražošanā. Un nepietiek, ka pie mums neko tādu nevar iegādāties, lielākoties arī interneta veikalos nav tādas iespējas pasūtīt uz Latviju.
Lai nu kā, ielikšu pāris linkus vecākiem, kuriem arī interesē savādāka stila apģērbi mazajiem:




Šī ir tikai dažas lapas, kurās iespējams apskatīt un iegādāties alternatīvās bērnu drēbes, cītīgāk pameklējot noteikti varētu atrast daudz ko vairāk, man gribējās tikai tā ieskatam ielikt.
Vēl viena interesanta mājas lapa ir realitātes šova Miami Ink varoņu radītās līnijas Ruthless and Tootless lapa, kurā arī iespējams iegādāties pašu tetovējumu meistaru radītos tērpus:

Tomēr mana favorīt-lapa viennozīmīgi ir šī:

Es laikam pusi no tur esošajām drēbītēm gribētu savai meitiņai, tikai protams, ka uz Latviju sūtījumi netiek piegādāti..
Nu tā, cerams esmu kādu iedvesmojusi savu mazo saģērbt mazliet roķīgāk, lai vecmāmiņām ir par ko papukstēt ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru